Veelgestelde Vragen (FAQ)

FAQ Staat uw vraag hieronder?

Klik op de plus ( + ) om het antwoord op de vraag te zien. Is uw vraag niet (volledig) beantwoord? Neemt u dan gerust contact met ons op, wij helpen u graag.

Wat zijn de openingstijden van ter Beek Reizen?

Wij zijn altijd telefonisch bereikbaar via ons telefoonnummer 0546-621379. Ons kantoor is van maandag t/m vrijdag geopend van 08.30 uur tot 17.30 uur. Het is mogelijk om een afspraak buiten de openingstijden te maken. We verzoeken u dan om vooraf contact met ons op te nemen.

Wat zijn de opstapplaatsen van de busreizen?

– Tubbergen, Uelserweg 35, garage ter Beek Reizen
– Oldenzaal, NS Station
– Enschede, Molenstraat voor onze dagtochten en J J Van Deinselaan voor de meerdaagse reizen
– Hengelo, Hotel Van der Valk
– Almelo, NS Station
Evt. Holten, AC-restaurant
Evt. Deventer, carpoolplaats Deventerweg

Betaal ik reserveringskosten bij ter Beek Reizen?

Nee, bij ons betaalt u geen reserveringskosten. De prijs zoals deze in onze folder of brochure staat is de daadwerkelijke prijs die u betaalt.

Moet ik een aanbetaling doen voor mijn reis?

Nee, ter Beek Reizen vraagt geen aanbetaling voor uw reis, zelf als u deze voor een langere periode vooruit boekt.

Wanneer moet ik de reis betalen?

De reissom voor een (verzorgde) dagtocht kunt u contant voldoen bij onze touringcarchauffeur/reisleider.
Voor een een musical/concertreis óf meerdaagse reis vragen we u het factuurbedrag enkele weken voor vertrek te voldoen. Dit kan via een overboeking via de bank, contant bij ons op kantoor of per pin bij ons op kantoor.

Zijn de reizen van ter Beek Reizen inclusief excursie- en entreegelden?

Ja, wij bieden u een compleet dagje uit. Hierbij bent u onze gast. U hoeft dus niet nogmaals entree te betalen. Op onze website en in de brochure vindt u een gedetailleerd overzicht van onze reizen.

Kan ik dicht bij huis in Twente opstappen?

Ja, ter Beek Reizen heeft meerdere opstapplaatsen in de regio Twente. Bent u met een grotere groep, 10 personen óf meer, dan halen wij u graag af op een afgesproken opstapplaats.

Moet ik overstappen op een andere touringcar tijdens mijn reis?

Nee, u reist rechtstreeks naar uw vakantie bestemming.

Kan ik verzekerd zijn van uitstekende kwaliteit?

Jazeker, ter Beek Reizen hecht veel waarde aan uw comfort tijdens de reis. In onze touringcars maken wij een plekje vrij ter bevordering van extra beenruimte. Met ervaren chauffeurs met een nette rijstijl bent u verzekerd van uitstekende kwaliteit.

Wat betekent op reserve?

Op reserve staat voor momenteel volgeboekt. U heeft wel de mogelijkheid om zich als reserve aan te melden. Bij een annulering nemen we contact met u op om te vragen of u zich nog wilt inschrijven voor de reis.

Waarom kiezen voor ter Beek Reizen?

Wij hebben ruim 90 jaar ervaring in de vervoersbranche. Wij kiezen bewust voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dit komt tot uiting in de keuze van de hotels, het programma en de begeleiding van onze chauffeur/reisleider. Daarnaast betaalt u geen reserveringskosten en hoeft u geen aanbetaling te doen voor een reis of dagtocht. Vanaf de opstapplaats rijden we rechtstreeks naar de bestemming zodat u niet hoeft over te stappen in een andere touringcar.

Waar kan ik ervaringen van andere reizigers vinden?

Na afloop van een reis sturen we onze gasten een enquête. In de enquete kan de reiziger zijn ervaring uitspreken aan de hand van cijfers. Deze beoordelingen kunt u nalezen op de website van klanten vertellen. Klik hier om de beoordelingen te bekijken.

Kan ik een reischeque / cadeaubon van ter Beek Reizen bestellen?

Ja, we kunnen een reischeque op maat maken. Deze is verpakt in een fleurige cadeauverpakking. U kunt een dagtocht/meerdaagse reis cadeau geven óf een te besteden bedrag. Neem voor meer informatie contact op met ter Beek Reizen.

Coronavirus

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, heeft de Nederlandse regering op advies van het RIVM een schorsing van bijeenkomsten zoals busreizen of musicals afgekondigd. In overeenstemming met deze verordening worden alle meerdaagse reizen en dagtochten t/m 31 mei 2020 gecanceld. Dat betekent dat onze geplande reizen in maart, april en mei niet doorgaan! We nemen zo snel mogelijk contact op met de deelnemers en groepen om ze nader te informeren.

We zijn ons bewust van de gevaren van het coronavirus. Daarom houden we de situatie op onze reisbestemmingen nauwlettend in de gaten. Reeds geboekte reizen kunnen tot 2 maanden voor vertrek kosteloos omgeboekt worden. Omboekingen vanaf 2 maanden voor vertrek worden individueel beoordeeld of eventuele annuleringskosten zijn verschuldigd.
Bij annulering zijn we genoodzaakt om annuleringskosten in rekening te brengen. Hiervoor verwijzen we u naar de algemene voorwaarden. Bij enkele reizen gelden afwijkende annuleringsvoorwaarden. Deze staan op uw boekingsbevestiging vermeld.

Wij hopen op uw begrip en laten we hopen dat deze situatie zo snel mogelijk voorbij is. Blijf gezond en we hopen u zo snel mogelijk weer te mogen begroeten tijdens één van onze reizen.