Veelgestelde vragen / FAQ

Klik op de plus om het antwoord van de vraag te zien
Wat zijn de openingstijden van ter Beek Reizen?
Wij zijn altijd telefonisch bereikbaar via ons telefoonnummer 0546-621379. Ons kantoor is van maandag t/m vrijdag geopend van 08.30 uur tot 17.30 uur. Het is mogelijk om een afspraak buiten de openingstijden te maken. We verzoeken u dan om vooraf contact met ons op te nemen.
Betaal ik reserveringskosten bij ter Beek Reizen?
Nee, bij ons betaalt u geen reserveringskosten. De prijs zoals deze in onze folder of brochure staat is de daadwerkelijke prijs die u betaald.
Moet ik een aanbetaling doen voor mijn reis?
Nee, ter Beek Reizen vraagt geen aanbetaling voor uw reis, zelf als u deze voor een langere periode vooruit boekt. 
Zijn de reizen van ter Beek Reizen inclusief excursie- en entreegelden?
Ja, wij bieden u een compleet dagje uit. Hierbij bent u onze gast. U hoeft dus niet nogmaals entree te betalen. Op onze website en in de brochure vindt u een gedetailleerd overzicht van onze reizen. 
Kan ik dicht bij huis in Twente opstappen?
Ja, ter Beek Reizen heeft meerdere opstapplaatsen in de regio Twente. Bent u met een grote groep, dan halen wij u graag op een afgesproken plek op. 
Moet ik overstappen op een andere touringcar tijdens mijn reis?
Nee, u reist rechtstreeks naar uw vakantie bestemming. 
Kan ik verzekerd zijn van uitstekende kwaliteit?
Jazeker, ter Beek Reizen hecht veel waarde aan uw comfort tijdens de reis. Onze touringcars maken een plekje vrij voor extra beenruimte voor u. Met ervaren chauffeurs met een nette rijstijl bent u verzekerd van uitstekende kwaliteit. 
Wat betekent op reserve?
 Op reserve staat voor momenteel volgeboekt. U heeft wel de mogelijkheid om zich als reserve aan te melden. Bij een annulering nemen we contact met u op om te vragen of u zich nog wilt inschrijven voor de reis. 
Waarom kiezen voor ter Beek Reizen?
Wij hebben ruim 85 jaar ervaring in de vervoersbranche. Wij kiezen bewust voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dit komt tot uiting in de keuze van de hotels, het programma en de begeleiding van onze chauffeur/reisleider. Daarnaast betaalt u geen reserveringskosten en hoeft u geen aanbetaling te doen voor een reis of dagtocht. Vanaf de opstapplaats rijden we rechtstreeks naar de bestemming zodat u niet hoeft over te stappen in een andere touringcar.
Waar kan ik ervaringen van andere reizigers vinden?
Na afloop van een reis sturen we onze gasten een enquête. In de enquete kan de reiziger zijn ervaring uitspreken aan de hand van cijfers. Deze beoordelingen kunt u nalezen op de website van klanten vertellen. Klik hier om de beoordelingen te bekijken.

Heeft u een vraag? Stel deze hieronder, en wij zullen zo spoedig mogelijk een antwoord geven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *